Katastrof!

När man jobbat och varit iväg för att hälsa på släkt och vänner under en sån här helg faller det sig ganska naturligt att man efter allt det sociala kommer hem till världens berg av disk! Om man inte har diskmaskin vill säga. Man är så upptagen av att få sin lilla lilla tid över till annat att man varken vill eller orkar prioritera sånt tråkigt. Verkligheten hinner ju tyvärr alltid ifatt en, och så står man där.

Alltid, alltid innan jag diskar tar jag av mig min förlovningsring, vill inte "slita ut den" men den är även ivägen. Får jag för mig ialla fall. Men jag kommer alltid alltid ihåg den efteråt.

MEN INTE IGÅR!!!

Upptäckte detta idag på jobbet! Jag fick panik! Kände mig naken, exposed :) HAHA! Maria citat

Så fort jag kom hem tog jag på mig den igen och jag har aldrig varit så nöjd i hela mitt liv! Äntligen tänkte jag bara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0