Lördagsmorgon!



Sitter vid frukostbordet och äter knäcke med keso och dricker juice till. Hur gott som helst. Har blivit lite av en vana. Och för all del nyttigt. På tal om det; ställde mig på vågen idag och resultatet var uppiggande :)

Klockan ringde vid nio imorse. Låg kvar i sängen och mobilsurfade ett tag. Jag som sa att jag inte skulle komma till akt att använda mitt gratis suft jag fick i samband med abonnemanget från Comviq. Nu är jag nästan fast, och det är trots allt ganska praktiskt. Men hemskt att man inte klarar sig utan?!

Efteråt städade jag iordning lite i sovrummet. Vek tvätten som legat orörd i snart en vecka och bäddade sängen :) Gick vidare in till köket och fortsatte där, dock inte hunnit diska ännu. Det blir i samband med maten. Slängde fram ett par kycklingfilér, så min tanke är vok! Mums!

Om ett tag är det dags för mig att traska till jobbet. Börjar 11.55 - 15.25. Arbetar lite mer än tre timmar. LYX! Får sovmorgon och betalt för dryga sju timmar! Livet kan inte bli bättre. Så skulle det alltid vara som jag och mamma kom fram till på msn nyss!  Ni får ha en trevlig dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0