Påskhelg!




Hoppas alla haft en bra påskhelg! :)


Här har det varit fullt upp och prioriteringen till att sitta vid datorn har inte funnits, inte tiden heller. Det blir alltid fullt upp för oss så fort det är storhelg. Oftast är det jobb, samtidigt som man ska hinna med att hälsa på både min och Fredriks familj och ibland känns det verkligen inte som tiden finns. Även att vi alltid tar oss tid till det. Tyvärr hinner man inte sitta och njuta av ledigheten på samma sätt som jag oftast behöver. 

Guu vad jag längtar till semester! :)



Men vi har haft det riktigt härligt! Fint påskväder på det också.
Och om jag ska vara ärlig tror jag påsken bara blir bättre och bättre med åren :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Fint att du fixat nedräkningen nu, så alla slipper undra så dant! ;) Tihi.



Puss <3

2010-04-06 @ 00:14:59
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0