Skonsamt




Arbetar man i butik ser man självfallet mängder av snyggt i både kläd- och skoväg.
Det är en av fördelarna, som tyvärr lätt blir till nackdelar också;

Man vill så gärna ha en massa fint som man ser hela dagarna i ända!

Mitt senaste span är röda textilskor! Budget hellre än dyra märkesskor. Och jag hittade dom idag! 
Läckra som tusan på min fot, som skräddarsydda. Plus ett par söta ballerinaskor med kilklack   ♥

Mycket vill ha mer som det så fint heter! Men nu är det stop med shoppingen för den här månaden.
Ska bara betala resterande belopp av resan så vi kommer iväg, sen får det vara nog!


Kommentarer
Postat av: Millah

Åh! =) Ser ut som mina gula ju! =) Fina!

2010-04-09 @ 23:56:52
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0