Sol ute, sol inne.

God morgon!

Nyvaken, nyduschad och mätt i magen efter en god frukost, knäcke med keso och juice. Det vanliga :)
MTV är på i bakgrunden med blandad musik och dom tråkigt sms-reklamerna. Får panik på dom! Tur att jag inte ska sitta här hela dagen. Det är inte riktigt så fint väder som igår, men det kanske kommer med tiden.

Har inte någonting speciellt planerat idag, har bestämt lite löst om att höra av mig till min vän Ellie :) och sen tänkte jag passa på att sola. Måste jobba på att få en fin bränna jag kan förbättra på resan om en månad. Plus att det är så otoligt skönt och avslappnande att sola solarium! Bäst att göra sig iordning för bilfärden dit, borsta tänderna osv.. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0