Systrar i jeans!

Idag har jag varit med systeryster hela dagen efter jobbet. Slutade ett och sen har hon fått stå ut med mig till klockan blev sju. Men hon överlevde och tur är väl det.

Vi har varit på hörselkontroll för lilla Kendra och sen tog vi med oss en macka hem från Subway. Det fick bli vår lunch och om jag var hungrig då! :) Gott var det med. Sen snackade vi massa skit, och på tal om det badade vi lillan pga. en liten olycka :) Myys! Efter det gick vi ut till Ikano, och fick en prommenad på köpet?! Provade kläder och skrattade och hade kul. Både syster och jag kom i storlek 170 på barnavdelningen, en jättefin jeansshorthängselbyxa. Sen blev det någon klänning och massa tittande på barnkläder. Fick dock inte med oss någonting hem bara :/



Men så fort lönen kommer och mitt shoppingförbud automatiskt försvinner så blir det nog till att ta med mig en del saker jag hittade idag hem. Kände hur det kliade i fingrarna och det är bara att hålla tummarna för att dom finns kvar i en vecka till.. Peppar peppar!

Har haft en superbra dag idag förutom att jag just nu har ont i magen. Ska fixa till en honungsmelonsbit och hoppas på att det hjälper och sen blir det DH och Couger Town. Älskar tisdagar!

Kommentarer
Postat av: Millah

"en promenad på köpet"...hihi.



Mh, inte dåligt att stl 170 passar som en hand i en handske inte..! =) Bra jobbat på oss där! <3

2010-04-22 @ 11:58:20
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0