Torsdag

Hej bloggen!

Både jag och Fredrik började eftermiddag idag, jag klockan två och han tre. Det är väl en av de fördelar som finns med att båda jobbar på Systembolaget; att vi får några vardagsförmiddagar tillsammans :) likaså att det känns mindre jobbigt att sluta vid halv nio på kvällen.

Gick trots det upp vid 8, åt frukost till Vakna med the Voice och en timme senare gick karln till gymmet. Jag ställde mig och diskade och efter det bytte jag även gardiner i köket. Klockan 10 var hela köket som nytt!


Just nu sitter vi i soffan och tar det lugnt, den ena är glad över hockeyresultatet och den andra över att arbetsdagen är över. Den sistnämnd är jag då; det har varit jobbigt idag, mycket som inte gått min väg :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0