Upptagen

GODKVÄLL!

Idag har jag varit upptagen igen, så mycket att jag satte igång datorn för bara en timme sen ungefär.

Vaknade halv sex imorse av att klockan ringde, jag gick ialla fall upp då. Tror det tog lite längre tid för mig att verkligen vakna :) Trippade iväg till jobbet halv sju och var där till fem! Riktigt skönt att slippa jobba till stängning.

Kom hem och vände nästan i dörren, bytte om lite fort och sen gick Fredrik och jag till syrran och lilla Kendra för att sen gå vidare till Tornby. Syrran hade ett ärende dit och alla vi fyra behövde komma ut och röra på oss :) Efter det tog vi några omvägar hem till oss, enbart för att förlänga prommenaden, för en kaffe.

Börjar bli riktigt trött nu och ska alldeles strax gå raka vägen till sängen :) Sov gott alleman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0