Söndagsfika.

Dagen börjar gå mot sitt slut, precis som vanligt. Trots baksmällan, som slog en i pannan så fort man öppnade ögonen imorse, har vi hunnit med en hel del. Faktiskt, som Tobbe skulle säga :)

Vi mådde som vi förtjänade till klockan blev två och sen traskade vi iväg till Tornby för att besöka Statium. Hade fått ett Tag 3 betala för 2-erbjudande med posten som vi tänkte passa på att använda upp. Trots mitt shoppingförbud jag vet :) Men vi fick frisk luft också, vilket gjorde sitt.

Fredrik hittade två par, Lacoste för 1000:- och Adidas för 800:- och jag köpte mina Reebok för 1000:-
Sen blev det ett par shorts till Fredrik och en sport-bh till mig. 10% rabatt på alla köp. Tummen upp!


Efter det åkte vi ut till mamma och pappa på en fika, kaffe och äppelkaka. Syrran, Tobbe och Kendra var också där. Myys! Så man får väl säga att det blev lite gos. Hon blev 1 månad idag också. Tiden bara går :)

Imorgon är det återigen jobb som gäller: 8.00 - 19.35. Hela långa dagen! Snart dags att sova med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hahaha, faktiskt! ;)



& ett grattis till Lilleskrutt på 1månads-dagen! <3

2010-04-20 @ 11:53:15
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0