Fredag

    

Efter en riktigt varm och skön dusch, som stod först på schemat efter jobbet, blev det soffmys med honey till Lyxfällan på Tv4 Play tillsammans med en bit mat.

Imorgon jobbar Fredrik vilket innebär att jag har lite att göra: sånt som vi skulle ha gjort i veckan egentligen!
Ska för det första ut och röra på mig, har verkligen lovat mig själv det, sen iväg och sola. Efter det måste jag hitta presenter - någonting till svärmor :) och någonting till en liten kille som nyss kom till världen. Och om jag känner mig själv rätt städar jag säkert iordning lite hemma också. Och efter det göra sig redo för att åka till Södermanland, med radiosporten på, direkt efter att Fredrik är hemma från jobbet.

När måste jag gå upp om allt ska vara klart till klockan 16.00 ?!  Ställer klockan på nio och utgår därifrån.

Wish me luck! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Millah

Typiskt att jag inte läste detta tidigare! :/ Hehe, var i skolan med Emma och tog efter det ett varv runt...iof kanske jag går för sakta för din smak...men hade vart trevligt! :)



Hoppas du får en skön promenix iallafall, och ha en fortsatt bra helg! <3LoveU

2010-04-24 @ 10:38:07
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0