Hurtigbulle






Trots att klockan stod på nio vaknade jag en timme tidigare. Fredrik väckte mig med lite morgonmys som han tog sig tid till innan han åkte till jobbet. Uppskattades massor, en perfekt start på dagen!

Vid halv tio hade jag joggingskorna på mig, som jag lovat mig själv. Tog två flugor i en smäll :) Gick en himla massa omvägar till Abisko, MEDDO, för att sola, och gick en mer himla massa omvägar hem. Det landade på sju kilometer när allt var klart plus att jag hunnit med att få lite färg på köpet. Bra gjort Jenny!

Nu ska jag ta tag i disken. Efter det blir det snabbt in i duschen och iväg till Tornby!


Kommentarer
Postat av: Millah

HAHAHAHA!

Meeen duuu, tror du alla vill veta vad ni pysslar med under täcket på morgonen? hahahaha. =)



"Jenny -den öppna och ärliga bloggen"

haha.



Hur var skorna sen då? Kändes de nån träningsvärk i arslet? ;) Hihi.

Ses snart? <3

2010-04-25 @ 14:12:39
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi låg bara och kramades. Vi är ju inte gifta än!



Får se om jag märker nåon skillnad, men det tar nog lite tid. Men dom var riktigt sköna att gå i!



Hoppas ni har det bra! Måste verkligen ses snart.

2010-04-26 @ 22:19:55
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0