The Circle Of Life

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering. Känner ingen lust för att blogga och jag vill inte lägga upp ett meningslöst inlägg bara för att. Men jag lever och mår bra. Hoppas på att få tillbaka lusten för att blogga väldigt snart. Det är skönt att skriva av sig lite då och då :)

Idag har vi haft en lugn och skön söndag: städat (så nu skiner lägenheten igen) varit på Ikano och köpt ett paket till min lillasyrra som fyller nu i veckan. Och efter det kom syrran, Tobbe och Kendra över på en fika. Ikväll har det varit film och popcorn på schemat (skönt och gott) Imorgon är det jobb och då är vi på den vanliga cirkeln igen. Två veckor kvar till ledigheten! Längtar :)


Kommentarer
Postat av: JENNY

by the river alltså? :) okej, kanske värt att pröva nångång! :)

2010-08-11 @ 10:45:17
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0