Vilket vackert väder.



Första jobbveckan efter semestern är snart över, och jag får erkänna att den varit tuffare än väntat. Idag börjar jag inte förrän vid tolv så jag passade på att ta sovmorgon. Hade ställt klockan på halv nie men gick upp en timme senare. Så otroligt skönt. Är helt slut i kroppen, snacka om pinsamt.

Ikväll är det fredag som ni allt vet, jobb imorgon igen dock, så ikväll blir det hemgjord pizza och film förmodar jag. Precis som jag vill ha det. Har köpt alla Pirates of Caribbean som vi tittar på.

Nu ska jag börja göra mig klar för jobbet. När jag kom hem igår hade Fredrik strykt två skjortor till mig, en till idag och en till imorgon. Han är för go :) Så det slipper jag ialla fall tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0