Sankta Lucia




Har haft fullt upp idag vilket varit både positivt och negativt. Eller man ska kanske ta det tvärtom, för dagen i sig började inte bra! Från åtta till elva satt jag i telefon med Försäkringskassan och mina arbetsgivare omvart annat. Dessa underbara köer är fantastiskt roliga - så ni inte missar det :) Väldigt ironisk såklart!

Klockan elva skulle jag vara på bilprovningen och besikta bilen också - som inte gick igenom :(
Det var min dåliga del av dagen. Ganska smärtfritt ändå trots att jag var i eld och lågor ett tag där.

Sen kom den bra delen :) Jag svängde förbi Ö&B och köpte julpapper, julkort och ett plastregister till min pärm med viktiga papper i. Kan vara så att Fredrik tycker att det är lite oordning i den fast att han inte sagt det rakt ut. Nu kan jag börja hålla med honom så det ska det bli ändring på.

Och när klockan slog ett kom syrran och Kendra och hämtade upp mig och vi åkte vidare till vår barndomsvän på en fika med massa skitsnack :) Hur härligt som helst! Kom hem därifrån för bara ett tag sen och nu ska vi åka och handla mat!

Fullspäckad dag trots att jag inte varit på något Lucia-firande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0