Lördagsgodis.

Var nyss och hämtade ut mitt paket från H&M. Det är inte lätt att avgöra om ett plagg är snyggt när magen putar ut så mycket som den gör, men efter mycket om och men kom jag fram till att behålla hälften. Tre av sex artiklar gick bort med andra ord. Fast det känns bra för det halverade ju summan och lite till :)

      

Dom som får flytta in i garderoben är en vit mammatröja som alltid är bra att ha (ialla fall i en månad till) en klänning och en mysig tunnare topp i brunt.

Idag är det lööördag för er som missat, Fredrik ska ut med jobbet och jag vet i tusan vad man ska hitta på, kanske bara slappa framför tv:n?! Eller åka till mina föräldrar en sväng? Vi får se hur det blir helt enkelt, känner att jag inte är på humör för att göra något utöver det vanliga ialla fall. Så kan det vara ibland. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0