Mysigt i värmen!



Fredrik ringde vid tolv och sa att han gav upp all evig väntan på tåget! Imponerande att han stod ut i fyra timmar, jag hade nog gett upp efter hälften - sån är jag :) Åkte och lämnade bilen till honom på station och sen åkte han till jobbet, själv gick jag på stan med mina bästisar ♥ Vi hann precis göra oss bekväma mitt i city när Fredrik ringde och sa att han skulle hem. Förkylningen hade blivit värre :( Fick med oss varsin påse från Lagerhaus och sen passade vi på att åka med hem från stan till värmen här hemma!

Nu har vi suttit och värmt oss med glögg och apelsin bakom varsin dator och bara slappat. Min sjukling fryser konstant och vill kramas lite då och då :) Är glad över att han inte kom till Stockholm på så sätt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0