Uttråkad..



Tänkte uppdatera lite fort om hur ingenting händer i mitt liv :) Det står still om dagarna, och jag börjar bli så trött på det! Nu är det tredje dagen som jag inte har någonting bestämt och det suger fotsvett! Jag sitter vid datorn ett tag, sover, äter, kollar på tv och sitter vid datorn. Kan hända att jag tar tag i någon vardagssyssla som att städa eller diska också men mycket mer än så är att gå till överdrift.

Fast det är nog det som är meningen, att jag den här tiden ska vila??! Och inatt kom foglossningen tillbaka :( Den har varit gone gone baby i två dagar och det har varit helt underbart, men jag antar att den saknade mig. Bebisen rör sig så in i... det är full aktivitet! Och därmed kommer halsbrännan. Men det är himla mysigt att vara gravid :)

Känns som jag är full med skit idag så jag ska hålla mig lugn, ville bara säga hej och berätta att jag lever   ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får sy en såndär bebistavla, där man skriver vikt och sådant, vilket du ju inte kan göra nu, men man kan ju göra allt annat klart innan :)

Eller så får du virka en liten figur till bebisen, eller kanske sticka en filt eller lite tröja eller... Ja, det finns en del man kan göra, utan att man behöver ha någon att umgås med (om man inte får tag på någon att vara med).

Det är ju inte så ansträngande fysiskt, och det kan ju vara skönt att slippa nu?

Ja, nu fick du lite idéer iallafall :)

2010-12-10 @ 15:05:17
URL: http://muwlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0