En snabbis!

Har gjort mig klar för att möta dagen! Och den ska spenderas med några av mina favoriter :)

Annars har jag inte haft så mycket för mig, har mest bara sovit :) Gick upp med Fredrik i morse men somnade om igen efter åtta vilket inte var så tokigt! Har ont i kroppen nu dom senaste dagarna och har till och med svårt att sitta en längre tid. Men jag antar att jag får leva med det i några veckor till :)

Och gardinerna blev toppenfina i köket, ångrar mig inte en sekund att jag panikhandlade dom!

I helgen ska vi fixa julgran och pynta lägenheten med tomtar, handla julklappar och bebissaker. Sen kan vi ta det lugnt :) Eller jag ialla fall, Fredrik har det tufft på jobbet - all stress människor har vid den här tiden. Tycker synd om han  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0