En vanlig söndag

Idag har vi tagit en låång sovmorgon :) Hur skönt som helst. Gick inte upp förrän 13 nästan  :O

Senare åkte vi till Siba för att lämna in Fredriks dator på lagning och, ta i trä, hoppas vi att det inte tar allt för lång tid denna gång. Usch för att bara ha en dator :) För första gången på länge känner man sig osocial när man sitter här. Det är något nytt får jag lov att säga. Nu blir det snabba inlägg, snabbläsning av mina favoritbloggar och sen en runda in på face :)

Men det är skönt att vi har varandra - vi får se det så :) Skämt och sido..



Efter Siba gick vi inte på Ikano en snabbis! In på Guldfynd och köpte en silverkedja till mina rosetter  ♥
Tog aslång tid! En tant stod och virrade i kassan med någonting i en kvart säkert, sen var det ett kärlekspar innan oss och ni vet ju vad såna gör i guldaffärer  :) Som tur var hade vi tagit en nummerlapp, som man ska... Fast det hade paret missat så vi smet före - fast inte mer än rätt eftersom vi gjorde rätt + att vårat ärende bara tog fem minuter :)

Sen blev det en kaffe hos Tobbe och syrran och nu sitter vi hemma och myser i soffan.

Har spelat Wii och käkat gott :) Imorgon är jag ledig och ska tvätta  :/ Aja, sånt måste göras med! Hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0