Friday I´m in love

Trots att jag varit en dag före hela veckan kom den tillslut, fredagen alltså!

Slutade jobbet klockan tre och gick och shoppade efteråt. Det var hur varmt som helst inomhus och jag var helt rosig på kinderna :) Så det kan gå, vet inte hur jag lyckades men tusan vad varmt det var. Det hela resulterade i att jag nu sitter och fryser - jag är inte helt normal inte. Ialla fall..


               

Tog tag i en sak jag tänkt göra länge - köpte en ny mobil!! Och sen två tröjor inne på Gina av samma modell bara i olika färger och riktigt pastellfärgade örhängen, även dom på Gina. Var faktiskt bara inne i två affärer nu när jag tänker efter. Lite ovanligt. Sen traskade jag hemmåt, gick förbi syrran och Tobbe men dom var inte hemma. Typiskt, jag som tänkte bjuda in mig själv på en kopp kaffe och trevligt sällskap :)

Nu sitter jag här och drar ut på att gå till köket för att diska. Förstår inte hur det kan vara så svårt ;)

Kommentarer
Postat av: Millah

Åååh guuwd, vad mysiga tröjorna ser ut!! =O

Fan, jag måste verkligen köpa nått...får helt abstinens, kan inte minnas senast jag köpte ett plagg! =(



Och örhängena var skiiit fina!! :) Fick du ge för dem då?... (:

Pusspuss.

2010-02-27 @ 12:59:03
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: kristiiin

sån tröja vill jag med ha =D

2010-02-28 @ 14:08:03
Postat av: Jenny

Tack tack tack :)



Dom är riktigt sköna, och fina. Ni får gå och shoppa ni med! Snyggt till shorts i sommar vill jag lova!



Örhängena kostade 80 tror jag och verkligen värt det! Hur snygga som helst på!!! Och alla olika färger! (Y)

2010-02-28 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0