Godmorgon

Godmorgon på alla hjärtans dag! Hoppas er älskling gett er en extra puss idag :)

Egentligen är det väl bara en påhittad dag, men eftersom den finns så varför inte mysa lite extra?! :)

Igår var det fullt upp, Fredrik åkte nästan direkt efter jobbet till Nyköping för att umgås med vänner och spela poker. Då passade jag och syrran på att åka ut till våra föräldrar och säga hej, för Tobbe var i Norrköping och gjorde annat ett tag. Ganska mysigt ändå att bara vara vi två, jag och syrran! :)

Kvällen slutade hemma hos syrran och Tobbe tillsammans med lillsyrran  ♥   Spelade kort och hade myys!

Jag och Kristin gick hem till mig först vid 2 inatt :S  Då var jag trött! Så nu ligger syrran och sover och jag sitter här efter att nyss ha ringt till min sunshine och kollat läget uppe i Nyköping. Härligt att prata lite när man inte sovit tillsammans inatt :)

Nu vaknade syrran!  :) Runt 12 kommer Fredrik hem och sen ska vi ut och käka hela familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0