Klippt och skuret

Har varit ledig idag - både jag och Fredrik  ♥

Klockan 10 hade jag tid hos Maria, klippning och slingor. Fint va? Ljust och härligt - nu mår jag bra igen! Kom hem vid 13 och då hade Fredrik varit iväg och klippt sig med, så nu är vi finare båda två  :)


Tog en lunch ute - lyx att kosta på sig och gott var det med. Bakad potatis! Sen handlade vi hem mat från ICA och jag köpte lite saker till min provning jag ska ha på jobbet imorgon.

Såser till förbannelse! Hoppas att det går bra - känner mig smått nervös men vad tusan  :)

Snart blir det kaffe och saft och efter det är det nog dags att gå ut till tvättstugan igen.


Kommentarer
Postat av: Millah

Ser finfint ut! =)

Hoppas på att få se de i verkligheten snart också! ;)



Vi ringde inte idag, jag mådde inte så bra förut på em..så de va ingen idé. Men nu mår jag bra igen!



Ha en bra kväll, och lycka till imorgon!

2010-02-17 @ 00:09:51
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0