Nylackat

Det blev inte mycket av den här dagen trots allt. Jag kände mig helt taggad att gå ut och gå efter att jag käkat min nyttiga frukost. Sen såg jag ett vad som höll på att bli ett riktigt diskberg och tog hand om det istället. Städade och gjorde mig iordning. Upptäckte att mina naglar såg ut som fan så det blev till att fixa dom.

Nu är dom fint lackade med Viva la Diva nr 50 :) Ett riktigt pasellack i rosarött som jag glömt att jag hade.
Tänkte passa på att springa förbi Åhlens innan jobbet för att slänga pengar på en ny mascara, kände att det var på tiden :) Men nu måste jag rusa! Hade precis fixat bild men kameran dog - sorgligt! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, du heter likadant som jag :) både förnamn och efternamn xD (har dock inte gått ut med namn i min blogg)

2010-02-19 @ 21:29:04
URL: http://snowedunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0