Promenad i solen



Nu har min käraste åkt till jobbet, skönt att bara jobba eftermiddag ändå.

Vaknade halv åtta av att min telefon ringde. Det var ifrån jobbet och dom undrade om jag kunde jobba idag - heldag. Men jag tackade faktiskt nej, konstigt va?  :) Kände att jag varken hade lust eller ork. Vet om att jag jobbar ganska mycket nu i veckan ändå så det fick vara. Nu i efterhand känns det ganska skönt, trots att jag hade svårt att somna om efter att dom ringt. Lite ångest där i början  :) 

Har för tillfället tvättstugan, känns väl lite sådär. Men den är snart klar :) Efter att ha varit ute där för andra gången tog jag och Fredrik en låång promenad! Hela 5 kilometer på femtio minuter. Bra?
Det kändes helt ok ialla fall. Skönt var det med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0