Rubrik



Dagen blev inte riktigt som planerad. Jag drog till jobbet vid åtta, jobbade och sen tänkte jag åka hem till min älskling :)  kollade mobilen första gången på väg till bilen och såg att han skickat sms om att han åkt och jobbat. I Mjölby, sjätte dagen. Fett med pengar så jag klagar inte  :)

Själv blev jag helt, ja, uttråkad så fort jag insåg att jag inte hade en aning om vad jag skulle hitta på idag. Orkade mig inte in på Ikano för att köpa mig en liten liten ring till mitt blivande halsband så det är fortfarande ofixat. Jag stannade till på macken och köpte en baguette till lunch och sen hem och städade lite. Diskade och sen kom en vän på kaffe. Stannade en 30 min? Och sen blev jag rastlös igen. Har kollat på en miljon videobloggar, eller 12 :) I en timme och sen läst mina favoritbloggar då såklart!

Och nu funderar jag på att ringa Fredrik mitt i hans hemresa och fråga vad han gör, fast att jag vet svaret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0