Sovdags.

Dags att sova :) Har jobbat exakt hela dagen, halv åtta till halv åtta i princip.

Sen har jag varit upptagen med annat. Men jag lever, vilket jag tror alla redan antar :)

Har spelat Wii med älsklingen och det var nog första riktigt svåra banan vi hamnade på idag. På Super Mario :) Men vi klarade den, vad annars!?

Nu måste jag verkligen i säng, börjar åtta imorgon och jag känner att min skönhetssömn blir allt kortare och kortare. Slutar däremot 14 imorgon så på återseende då. Och sen är det Fredriks lediga dag med. Lucky me att sluta tidigt då   ♥    Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johan

Vill ni ha ett gratis-spel och poäng att handla för i Wii shoppen så pröva instruktionerna på http://www.youtube.com/watch?v=V-UFPSRGePU :)

2010-02-19 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0