Spännande

Sitter och käkar Marabou Hjärtan som vi fick av Fredriks mamma och pappa som en sen Alla Hjärtansdag-present :) Riktigt gott är det och häftigt att dom kom ihåg att jag någon gång sagt att jag inte gillar gelehjärtan! Därför fick vi chocklad istället! Mysigt att dom snappade upp det, när det nu var jag sa det under året som gått :) Jag blev smått överraskad!

Och just det! Den här helgen för ett år sen var den helgen Fredrik och jag flyttade ihop  ♥ 
Det går fort när man har roligt som man säger :) Fick nycklarna den 27:e!



Sitter och väntar på förlängningen i den spännande hockeyfinalen i OS!
Undrar just vem som tar hem det? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Millah

Hihi, grattis på ett års dagen! ;)



Känner igen bilden, och känner igen tröjan..haha! =D



Hoppas ni fick en bra kväll, utan oss och wii! :(

2010-03-01 @ 00:02:31
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: kristiiin

fan att USA inte vann, dom skulle tagit det tycker jag!

jag blir deprimerad :(

2010-03-01 @ 01:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0