Usch och fy och blä

Igår var vi uppe till sena natten! Och det kändes stundtals som när man var tonåring, ialla fall för min del. Minns när man vände på dygnet så fort det var lov :) Det var tider det - utan att låta allt för gammal! Vi gick inte och la oss förrän klockan nästan var tre!! Så det var inte konstigt att jag sov till 12 idag.

Trots det har jag hunnit med mycket, tyvärr mest tråkiga saker som att diska, städa och tvätta. Men när ska man annars ha tid för sånt?! :) Fint är det nu när älsklingen kommer hem efter jobbet. Tur han har va?! :)
Syrran, Tobbe och Emma har varit förbi på en fika med, ett trevligt avbrott i allt pysslande och donande.


Sen har jag kollat igenom IKEA, Mio, Em och tusen andra hemmabutiker efter något snyggt soffbord, jag håller helt allvarligt på att få panik på vårat vi har. Det är usch och fy och blä nu. HELA TIDEN! Snart köper jag ett för att ha undertiden vi hittar det perfekta bordet vi verkligen vill ha. För nu finns det inget :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0