28:e februari

Är hemma nu efter en mysig helg i Nyköpingstrakterna. Hälsade på de nyblivna föräldrarna och den söta lilla bebisen :) Hur gullig som helst! Och efter det åkte vi vidare till resten av familjen, Fredriks familj då såklart:)

                                
                                           Fredrik, jag och Nadja på julafton


Båda två är lediga imorgon! Det som står på schemat då är tvättstugan och sen shopping kanske? Ska troligtvis åka till NetOnNet och köpa mig en volymtång till mitt livlösa hår. Och sen kanske ett soffbord någonstans i denna stad. Det måste ju bara finnas!


Nu ska jag betala alla dessa räkningar, och finansiera resterande pengar :) Lite in på sparkontot, huskontot och lite till pension och efter detta ha pengar kvar att leva på. Men det brukar lösa sig finfint så det gör det nog även denna gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0