Me and you

Idag är ingen vanlig dag för idag är det lööördag :) Både älskling och jag har jobbat och var uppe alldeles för tidigt för en, just det, lööördag :) Det känner vi båda av skulle jag tro, tog en liten powernap men vet i tusan om det hjälpte?! Det blev kanske bara värre.

Annars då? Har varit så gott som borta med vinden på bloggen och ja, det är nog för jag haft annat för mig. Typ sånt som man ska göra; äta - sova - jobba - umgås med min prins och sånt där annat mänskligt.




















Nu lyssnar vi på Nickelback, yes box, och jag blev helt plötsligt sugen på någonting med alkohol i :) Inte för den sakens skull, men tänk er en kall kall öl eller en ny cider kanske? Det bör få en att piggna till. Ska ta mig till kylen och se om jag kanske har rätt?! :)  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0