Brr..

Så var det helg igen :) Jag och Fredrik skulle ha gått ut och käkat idag efter en vadslagning jag vunnit ;) Men det blev inställt på grund av sjukdom =/ Fredrik är förkyld sen någon dag tillbaka och jag har mått lite halvdåligt sen jag tog influensasprutan. Nu är det halsen som är kasst! Funderar på om jag verkligen skulle ha taigt den?! Tyvärr är det ju lite sent påtänkt nu :)

Och kallt är det!  20-25 minus ute. Skönt med en riktigt vinter för en gångs skull ! Det tråkiga är bara att det automatiskt blir småkyligt innomhus med. Fryser nästan konstant så det är tur att det finns filtar och tofflor! :)

Och på tal om kyla..
Igårkväll när jag kom hem från jobbet och bytte om till mjukisar passade jag på att höja värmen på elementet i sovrummet. Det dumma var bara att jag hade råkat stänga av det istället! Typsikt mig att skruva åt fel håll!!!  Skyller allt på att jag är vänsterhänt - det ställer verkligen till det ibland. Höger- Vänster är Vänster- Höger för mig. Usch säger jag bara! Det var riktigt kallt när vi skulle gå och lägga oss igår, tur att kroppsvärme är den bästa värmen!  :) Trevlig lördagskväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0