Cold as ice.

Nu är man hemma igen, sen en tid tillbaka :) Jag och brorsan åkte en sväng till NetOnNet där han köpte ett grafikkort och en liten burk pasta :P Sen bar det av till Ikano, bytte min julklapp han fick till en större storlek och hittade lite annat med :) Både på rea och inte på rea - och fint var det :) Tyvärr hittade vi inte en enda jacka som var sådär snygg så den fick hänga med hem, utan vi fick åka hem utan. Kom till Västerlösa vid tre och satt och snackade skit och drack Pepsi tills mamma och pappa kom hem. Då blev det lite soffmys och datortid och vips var klockan sju. Fredrik ringde och frågade om vi behövde handla hem någonting i matväg och sen kom han ut till oss på landet för lite kvällsmat :) Myys!  ♥  ♥


Fredrik och jag på nyår  ♥


När vi kom hem ställde jag mig och diskade, mest bara för att jag kände mig dum som sovit så länge att jag inte hunnit med någonting tidigare :D Så nu har vi en ren och tom diskbänk att titta till innan vi går och lägger oss om vi vill :) Är ialla fall skönt att ha det gjort! För imorgon är det helg :D HAHA!

Sitter och fryser massa som vanligt, vet inte om jag är sjuk utan att känna av det eller om det är riktigt kallt bara :) Får ge mig på elementen en vacker dag och se om jag kan få upp värmen lite. Fast nu har jag varken tofflorna eller filten på mig så det kan bero på det :) Frågan är bara om man ska behöva ha det för att inte frysa?! Och nu kom jag på en annan sak! Köpte ingenting till mig själv idag! : / Bara en Mer  ♥

Fast jag shoppade loss igår ju;
• ett rosett-diadem från Glitter
• foundation från Maybelline på Åhlens
• en illgul tee från Röhnisch på InterSport
• en träningsdress från Umbro på InterSport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0