Dags att hoppa.

Nu är allt nytvättat i klädväg :) Jag ska själv hoppa in i duschen vilken sekund som helst, Fredrik ockuperar den just nu ;) Men vad gör det när allt kommer omkring, den är stor nog för båda. Fast jag hinner nog inte :) Han är snabb han. Har käkat sen frukost till en film och om en stund tänkte vi hitta på nåt. Ut och göra stan osäker? Eller något liknanade? Kolla in mellandagsrean den korta tid dom har öppet idag kanske? :) Vi får se. Finns mycket man kan göra en dag som denna. Nu ska jag göra mig iordning :)

Btw; Jennifer Lopez är på MTV nu, en gammal video - Love don´t cost a thing.
Måste säga att jag gillar henne mer som skådespelare :) Hejdå på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0