Det nappade inte idag



Nu är jag hemma igen efter en snabbtur på Ikano!
Fy vilket otroligt tråkigt väder vi har idag =( Precis på nollan och blåst med snöblandat regn. Vill vill vill verkligen inte ha tö ute. Allt blir så surt då. Dyngsurt alltså :) HAHA!

Så vad gjorde jag på Ikano då? Jo eftersom jag är ledig idag och Fredrik jobbar. Och vi ska till Flen och hälsa på ett par kompisar som är nyförlovade så skulle jag iväg och leta förlovingspresent. Men det gick verkligen inte bra! Hittade ingenting som passade =/ Men hittade dock saker till mig, vilket jag lovade mig själv att inte göra men fan då. Det gick inte. Lusten blev för stor. Handlade bara lite nödvändigt smink så det var väl bra i och för sig?! :) Och lite småskit på rea. 15 kronor hit eller dit gör ju inte så mycket.


Det tråkiga är att det nu kommer bli riktigt stressigt för oss att tillsammans hitta på någonting. Det är en förlovningspresent/inflyttningspresent/tack för att vi fick komma present. Jo jag vet, vi är för snälla ibland :) Kanske bara blir en blomma sen i slutändan men det är ju alltid något. Det är tanken som räknas gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0