Barr!

Hade tänkt att gå ut och gå i solskenet men det blev visst mörkt... HAHA! =)

Idag slutade jag jobbet klockan ett. Riktigt skönt, både för att man har hela dagen framför sig och för att det blev lite sent igår vilket resulterade i att jag var lite sliten idag =/ Plus att Fredrik är ledig idag med! :)

Har varit på Ica och handlat mat, glömde listan hemma men tror att allt hängde med hem ändå, inte kaffe dock :/ Lite surt eftersom jag inte tycker vårat kaffe vi har nu är så gott! Trots det tog jag en kopp nyss. :)
Var på Biltema också för att fixa sopborste både till bilarna (snöborste) och till granen.. 

  
Passade på att köpa lite strumpor också, favoriterna finns nämligen där! Dom är så sköna. Ett hett tips till er som inte hittat era strumpor än. Kolla på Biltema  :)  ♥


 

När vi kom hem passade vi på att slänga ut granen direkt. Jävlarns vad barr!! Nu är lägenheten dammsugad och småstädad och Fredrik och jag sitter vid datorerna och myser med lite chockladpudding. Tofflorna och filten är med som vanligt - längtar lite till våren bara för att få tillbaka värmen innomhus. Fast det är på sitt sätt charmigt att tända ett flertal ljus varje kväll för att värma sig :) Jag får se det så.

Nu ska jag skriva in mina arbetstider i almanackan så jag har koll på att jag får rätt betalt ;) Kolla om jag hittar någonting fint på Ellos.se och bara njuta av dagen  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0