Grattis!


Grattis Kjell på födelsedagen!!  :)


Dagen kunde ha börjat bättre än vad det faktiskt gjorde. Vaknade (vet inte när) och fick för mig att vi försovit oss utan att jag ens kollade på klockan! Somnade om och insåg senare att jag haft fel. Typiskt! :/ Jag är lite av en expert på att oroa mig i onödan.

Var bjudna på mat hos Fredriks föräldrar vid 13, och med en bilfärd på 80 minuter?! Hade vi inte direkt tid till annat än att göra oss iordning :) Men vi fick ta oss lite tid till två saker ändå; svänga förbi posten och hämta ut ett paket jag beställt för år sen?! Sista hämtningsdag var imorgon, och då jobbar jag heeela dagen. Sen åkte vi till Maxi och köpte en födelsedagsblomma till Fredriks pappa som fyller år idag :) Var på plats bara tio minuter sena, det är bra gjort för att vara oss :) Och maten var supergod!!! Likaså sällskapet och födelsedagskalaset! :) Kom hem för en halvtimme sen och nu är det skönt att få lite kväll hemma innan man går och lägger sig. Trots att dagen varit helt perfekt :)  ♥






Dagens outfit;
• Basic tröja - BikBok
• Jeans - VeroModa


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad snygg du är <3

2010-01-04 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0