Nu är glada...

Nu är glada julen slut slut slut, julegranen dansas ut ut ut. Men till nästa år igen, kommer han vår gamle vän :) För det har han lovat!

Nu är julen borta för i år tänkte jag säga men så är inte fallet. Den har däremot varit hos oss liite för länge, men ingen skada skedd :) Det blev tre stycken kartongen som ska upp på vinden till nästa år. Eller fyra om jag ska lägga ner adventsljusstakarna i en, vilket jag tänker göra :) Då hittar jag allt bra till nästa gång. En låda med bara julgranssaker, så slipper man släpa ner den vid första advent! Bra tänkt va!? Jag har mina stunder.

Och nej, jag har inte dansat ut granen, han står kvar och barrar ner hela vardagsrummet. Åker ut imorgon efter jobbet (hade tänkt att sno en plastsäck där) Sen är den borta och skönt ska det bli! Tjugonde dag- Knut är inte förrän på onsdag egentligen så tid finns. Blev nyss påmind  :)  ♥




Nu ska jag käka pepparkaksglass!


Det är det finaste som syrran skulle säga.
Själv säger jag; det godaste! Love it!


Har ni provat den?  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0