Passo Doble

Nu är det helg! Sitter med ett gott glas rött och väntar på att Let´s Dance ska börja igen.

Imorgon
ska vi åka till Nyköping efter Fredrik jobbat klart och hälsa på ett par vänner. Har inte setts på länge så det ska bli trevligt! :) Själv är jag ledig imorgon vilket innebär att jag har helg på riktigt redan nu! Yippie! :) Det har varit såå efterlängtat såå länge. (läs hela veckan)  ;)

Just
det, måste bara få tycka lite synd om mig idag :) (det är skönt ibland)
För det första var det inte jättekul att jobba idag, vet inte om det var allt folk eller om jag bara hade en dålig dag?! Men helt ok var det inte, eller jo. Men inte mer än så :) Så gick jag hem från jobbet idag med. KAAALLT!!  -18 grader. Tack för den!


Nej, nu får det vara nog, är i vilket fall som helst världens lyckligaste. Känn på den ni! Så fort min honey är hemma så är jag whole again :) Galet det där men så är det. Nej, nu börjar teven igen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0