Rastlöshet.

Hur typiskt är det inte att man ska bli hungrig när man diskat klart? Då finns den ju där igen - disken.

Är sugen på knäcke och kaviar med kall mjölk till.

Hoppade in i en riktigt varm dusch förut så nu är jag långt ifrån frusen längre.

Håret lever sitt liv i olja resterande tid av dagen, har mycket konstigt fått för mig att det är bra för hårbotten om inte annat. Kanske lite galet tänkt - men vad gör det om hundra år?!  :)

Sitter och lyssnar på Winnerbäck som alltid när jag är själv och bara finns   ♥

Tänkte att jag skulle vara snäll mot mina naglar och ge dom olja och skydd efter maten.

Tror att ni som läser det här förstår att jag är smått rastlös :)






Just det;
hämtade ut paketet från Ellos idag, hade beställt hem klänningen jag visade tidigare och en topp.

Klänningen var för stor - tråkigt eftersom det var en stl 36, men jag hade tydligen inte tuttarna till den  =/ Den var heller inte helt min stil och jag får mycket riktigt vänta till våren / sommaren och hitta någon då istället.

Toppen var riktigt snygg - färgstark och perfekt till ett par leggings eller shorts till sommaren. Korallfärgad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0