Sovmorgon.

Nu har man vaknat till liv :) Låg kvar i sängen till klockan nästan var 12, det är skönt att kunna göra det ibland. Speciellt när man jobbat helg! Och ibland funderar jag på om det finns sömnmedel i täcket?! Fy vad svårt det är att komma på fötter vissa dagar  :)

Idag har jag tänkt mig städa bort julen, har verkligen inte hunnit det än. Jobb och sjukdom som hinder. Men idag kan jag inte skylla på det :) Fredrik är iväg på möte med jobbet också så jag tänkte få det gjort undertiden han är borta. Kan uppskattas att komma hem till ett nystädat hem?! :) Det kanske jag vinner på med.. ;)  Och för att komma i rätt stämning blir det Winnerbäck i högtalarna  ♥  Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Mami

I do!

2010-01-10 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0