Nu är det helg!

Nu är det helg och jag blir bara bättre och bättre. Och med det bara gladare och gladare :) Vad annars?!

Har jobbat i två dagar nu och klarat mig med nöd och näppe. Har fått springa ifrån kassan ibland för att göra mig av med flera liter snor. Nice, inte sant?! Men nu är det helg och jag slipper se stället på några dagar, sånt uppskattas alltid.


Fredrik hade maten klar när jag kom hem, grillat med kroketter och tsatsiki. Gott!! Och nu sitter vi med varsin öl medan fotbollen är på i bakgrunden samtidigt som vi sitter fastklistrade här :) Det är fredagsmys!

Imorgon ska vi åka iväg på äventyr igen, måste säga att det är spännande att åka till en annan stad för att se vad den har att bjuda på. Längtar som tusan tills vi är framma redan nu. Vi ska nämligen åka iväg på min födelsedagspresent jag fick att Fredrik :) Minns ni vad det var? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0