Räkna med det.

Nu är alla räkningar betalda. Hur kul som helst!
Men det visar sig att vi överlever en månad till och det är ju alltid nåt.



Tänkte att ni skulle få veta vad vi shoppade igår: en BlueRay-spelare, fem BlueRay-filmer och en hårddisk på 2 TB (så nu har vi utrymme till våra filmer igen) sen blev det några kläder till både Fredrik och mig och en runda in på Body Shop. Sen var vi klara :) Fast jag måste in till staden en gång till för att titta på någonting som jag inte riktigt kan få ur huvudet. Gick bara förbi den igår och nu ångrar jag mig, antar att det är då man sovit på saken :)

Vad händer förövrigt då? Jo, korv med bröd. Vi känner att magarna börjar kurra. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0