Irriterad!

Håller just nu på att tvätta och ska strax ställa mig vid disken. Man kan ha det roligare :) 

På toppen av allt blev jag irriterad i tvättstugan. Det totalförstörde min dag! Att det ska vara så svårt att passa tider! Alltid är det samma visa, någon jävla utlänning som ursäktar sig på dålig svenska om att det var mycket tvätt! So what?! Jag bryr mig inte om hon hade mycket tvätt eller inte, hon ska ut ut ut ut ut ur tvättstugan när hennes tid är ute! Oavsett om hon hade mycket tvätt! Jag fullständigt skiter i om hon får gå därifrån med massa blöt tvätt. Det är helt enkelt en principsak! Passa tiden och visa lite respekt. Tror dom att det är så himla roligt för mig att stå och glo i en tvättstuga en solig dag när det finns tusen saker jag hellre hade gjort?!!! Åh, jag blir så irriterad!

Och förresten, är tillbaka efter en usel uppdateringsvecka :) Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0