Nedräkning!

Hemma från jobbet nu. Det blev ingen uppdatering igår, det är tydligt det. Hamnade i soffan med Morden i Midsomer, sen var det dags att sova :)

Nu är det inte många dagar kvar tills semestern är här! Trots att det bara är en vecka längtar jag massor! Orkar inte med jobbet just nu. Ligger efter massor. Kunder som frågar om saker vi inte har i ett hav av varor som vi har. Konstigt det där. Det är alltid så. Stress. Och tröttsamt. Går upp halv sex på morgonen och är less på det hela. Semester behövs. Det till och med låter som jag behöver det kan jag tänka mig  :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Stackars krake - tur att vi inte får allt gjort!

2010-07-21 @ 21:30:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Mami

Från Mami

2010-07-21 @ 21:31:17
Postat av: Mami

Kommentar från Mami

2010-07-21 @ 21:31:51
Postat av: Millah

Åh, jag håller med Mami! :S

Stackars jääkel!

2010-07-21 @ 23:22:29
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0