Allergier är botten.



Fredagskväll, taco, fotboll. Väldigt kortfattat men där har ni det :) Allt som hänt sedan man kom hem från jobbet. Har sån otrolig pollenchock att det börjar störa mig rejält. Är ljuskänslig. Nyser stup i kvarten. Har huvudvärk. Är seg i hela kroppen. Det kliar i halsen. Det kliar i ögonen. Och jag har ont under näsan för att jag snyter mig med toalettpapper och har för tillfället smörjt in mig för att underlätta att det svider så förbannat att jag är helt vit :) Så kan det gå!

Imorgon är det bröllop, både kungligt och kamratligt :) Gissa vilket vi ska på?!

Måste fixa iordning det sista inför mogondagen nu: naglarna ska få lite färg var det tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0