Är fortfarande trött.

Vart har jag tagit vägen? Jag har varit så otroligt trött den här veckan. Får nog säga att det är därför.

Igår när jag kom hem värmde jag på matlådan, fisk :) ,satte mig ute i solen och åt. Solade i femton minuter, det var nog inte längre, blev riktigt rastlös så jag ringde syrran. Gick bort till henne och Kendra på en fika. Efter en timme var både Fredrik och Tobbe där och gjorde oss sällskap.

Sen åkte vi och köpte en blomma till mamma, som en sen morsdag-present, åkte ut dit och sa hej. Tjugo minuter senare kom syrran, Tobbe och Kendra :) Så då tog vi en fika hela familjen. Sen blev jag trött, trött som tusan!

Åkte hem vid åtta. Gjorde iordning mat, hamburgare med bröd, och åt samtidigt som vi såg på fotboll, Sverige - Vitryssland. Sen somande jag till vid nio, vaknade halv tio. Frågade Fredrik om vi skulle gå och lägga oss. Fick svaret; Det kanske är lite för tidigt för det?! Sen somande vi båda till i soffan till klockan tio. Då gick vi och la oss.

Som ni förstår hinner, eller orkar, man inte uppdatera när man är så trött. Tråkigt nog :(

Tog dagens outfit idag som jag lovar att slänga upp innan jag somnar ikväll. Och en sak till: är riktigt avundsjuk på alla som bara går hemma hela dagarna och kan ta vara på det fina vädret. Är jag blek i sommar så är det för att jag sliter på jobbet när andra ligger och steker i solen. KUL!

Kommentarer
Postat av: Millah

Haha, den satt som en rak höger på vänset kinden... Ska man ta det personligt? ;)



Ni har ju just var utomlands och dessutom solar/solade du ju solarium 2ggr/v MINST! :)



Love<3

2010-06-04 @ 11:55:28
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe! Så söt du är :) Klart du ska ta det personligt, INTE! <3



Är bara sur över att jag inte också kan få njuta av solen när den är som bäst. Sommarvädret är ju trots allt gratis :)

2010-06-04 @ 18:59:46
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Hehe, nej jag vet.. Ville bara retas med dig! ;)



Älsk. <3

2010-06-04 @ 19:52:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0