Din dumma sill.



Kom hem från jobbet vid fyra efter att ha varit och handlat :) Skönt att slippa jobbet på någon dag nu!

Idag är Fredrik på svensexa, dom har det superbra så det låter riktigt härligt. Har spelat paintboll och ska nu bada, basta och dricka öl eller något likanade. Han kommer hem imorgon som först så jag kommer sakna honom bara för mycket :( Om en vecka är det bröllop! Spännande och fiint kan jag tänka mig. Längtar lite.

Nu ska jag börja laga mat, idag passar jag på att njuta av mat jag gillar och som Fredrik inte alls gillar. Det blir färsk potatis, sill, gräddfil och gräslök :) Så otroligt gott!! Har varit sugen på det i en vecka snart. Tyvärr så glömde jag köpa gräddfil på Maxi, så jag får gå till Pressbyrån lite fort och fixa det misstaget. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack så mycket!:) Jag vet inte riktigt, är mest inne på textil/design linjen:)

2010-06-12 @ 18:34:10
URL: http://saralinneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0