Godmorgon världen.



Morsan väckte mig för en halv timme sen och bad mig gå ut till Ikano för att hitta något fint till kusinen som ska firas idag. Har om jag ska vara ärlig inte riktigt vaknat än, så det blir strax en dusch och sen är man igång som vanligt. Förhoppningsvis!

Hade det riktigt skönt igår hos syster och Tobbe :) Kollade på film, beställde hem mat och bara slappade. Precis som jag skulle gjort hemma fast nu fick jag sällskap. Kanon om ni frågar mig! Tobbe var så himla gullig och följde mig hem sen. Pinsamt att vara mörkrädd när man är i min ålder :) Men saker kan hända och då är det skönt att ha en karl vid sin sida, känns lite mer tryggt så.

Nej, dags att ta tag i dagen, ringa shoppingsällskap??! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0