Love story.



Har precis tittat klart på A Cinderella Story. En klar favorit bland många (kan inte bara ha en)! Och som vanligt, trots att jag sett den hundra gånger, gråter jag i slutet. Helt tokigt! :)

Börjar bli trött nu, tror att det kan ha någonting att göra med att jag sitter här själv och tråkar. Funderar på att göra mig klar för sängen och vänta på att Fredrik kommer hem där istället, med risk för att somna innan. I så fall hoppas jag att jag vaknar av att han kryper ner bredvid mig och håller om mig. Ger mig en puss och säger hej :)

Fredrik hade många kort på sin mobil så jag skjuter upp det en dag till :) Börjar tolv imorgon, det är lycka! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0