Midsommarhelgen i korthet

Det var ett himla bra tag sen jag uppdaterade nu, man kan nästan tro att jag övergett bloggen.
Riktigt så illa är det inte, jag har däremot åkt på en förkylning så heter duga! Mindre kul om ni frågar mig!

Helgen har däremot varit bra! På midsommarafton var vi hos Fredriks familj och firade :) God sill och sen grillat på kvällen, mycket prat och skratt. Hade det himla mysigt, hela familjen med familjer var med.

På midsommardagen vaknade vi vid tio, åt frukost och sen fällde grabbarna träd. Fyra stycken, och fort gick det! Vi andra tog en fika med lite gott till på altanen undertiden regnskuren var. Sen blev det fin väder igen och efter maten åkte jag och Fredrik vidare till Linköping igen. Till mina föräldrar, eller familj rättare sagt :)



Grillade och hade det mysigt ute i solen :) När vi kom dit var mamma, syrran och Tobbe fullt upptagna av ett jättebak. Förberedelser till dopet :) Satt och snackade strunt och hade det skönt. Helt slut pga av förkylningen åkte vi hem vid tolv tiden.

I söndags var det dop för Kendra! Klockan 12 i Björkeberg. Det var riktigt fint, och jag blev gudmor :)



Förkylingen blev bara värre och igår och idag är jag hemma från jobbet, måste vila upp mig. Det var helgen i korthet. Är emot långa inlägg så jag försöker att inte göra sådana, nu ska jag ringa ett samtal och sen blir det frukost. Fredrik slutar klockan två och efter det så blir det nog något skoj på menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0